Bagaimana untuk Sambungkan HP Officejet 6000 untuk Windows 7

Kamis, 28 Juli 2016
The HP Officejet 6000 adalah serasi dengan Windows 7 dan juga komputer yang menjalankan versi Windows lain. Apabila memasang pencetak pada PC yang mengandungi, C-60, atau Z-01 pemproses AMD C-50 1-GHz, anda mesti memasang pakej pemacu ciri penuh HP Officejet ini. Jika PC anda mengandungi pemproses Intel, anda boleh memasang hanya pemandu pencetak atau pakej pemacu ciri penuh. Menentukan pemproses adalah dalam PC anda adalah langkah pertama dalam memasang pencetak.

Langkah 1

Klik "Mula" dan klik kanan "Computer". Klik "Properties" untuk membuka ciri-ciri dan spesifikasi tertentu komputer anda.

langkah 2

Cari "AMD C-50, C-60 atau Z-01 pemproses 1.00 GHz" kata-kata di bawah Processor tajuk dalam bahagian Sistem.

langkah 3

Klik "Batal" dan cabut HP Officejet 6000 ini kabel USB dari komputer anda jika anda telah disambungkan kabel ke port USB yang tersedia pada komputer anda. Jika anda tidak melihat pemproses kata-kata AMD Processor di bawah tajuk itu, langkau ke langkah 10.

langkah 4

Navigasi pelayar Internet anda kepada "HP Officejet 6000 Wireless Printer - E609n Pemandu & Muat Turun" link (lihat Sumber) dan tatal ke bawah senarai di bawah "Pilih sistem operasi anda, kemudian klik 'Next':" menuju. Klik "Microsoft Windows 7 (32-bit)" atau "Microsoft Windows 7 (64-bit)" bergantung pada sistem pengendalian anda dan klik "Next".

langkah 5

Klik ikon "+" di sebelah "pemandu - Software Installation Produk (1)," dan kemudian klik "Muat turun" butang sebelah "HP Officejet Ciri-ciri penuh perisian dan pemandu." Klik "Simpan", "Save As" atau butang yang serupa-worded apabila digesa dengan "Membuka OJ6000vE609_Full_14.exe." Fail ini menyimpan imbas anda Muat turun folder.

langkah 6

Buka "Muat turun" folder dan klik dua kali "OJ6000vE609_Full_14.exe" fail. Ikut skrin pada meminta untuk melengkapkan proses pemasangan pencetak.

langkah 7

Sambungkan HP Officejet 6000 ini kabel USB apabila digesa dan terus mengikuti arahan untuk mencetak halaman ujian dan mengesahkan bahawa pencetak anda berfungsi dengan betul. Jika proses pemasangan pencetak gagal dan anda menerima mesej "The HP Installer telah berhenti kerja," klik "Tutup program ini."

langkah 8

Navigasi pelayar Internet anda kepada link "HP Officejet 6000 Patch" (lihat Sumber) dan tatal ke bahagian "Langkah tiga: Muat turun dan pasang perisian patch" seksyen. Klik "Klik sini untuk muat turun perisian patch" link dan klik "Run" apabila digesa dengan "Membuka HPAMDC50PATCH.exe."

langkah 9

Ikut arahan untuk memasang patch pada sistem Windows 7 anda. Apabila digesa dengan "Windows tidak dapat mengesahkan penerbit perisian pemacu ini," klik "Pasang perisian pemacu ini juga." Teruskan mengikuti arahan untuk melengkapkan proses pemasangan pemacu pencetak, mencetak halaman ujian dan mengesahkan bahawa pencetak anda berfungsi dengan betul.

langkah 10

Navigasi pelayar Internet anda kepada "HP Officejet 6000 Wireless Printer - E609n Pemandu & Muat Turun" link (lihat Sumber) dan tatal ke bawah senarai di bawah "Pilih sistem operasi anda, kemudian klik 'Next':" menuju. Klik "Microsoft Windows 7 (32-bit)" atau "Microsoft Windows 7 (64-bit)" dan klik "Next".

langkah 11

Klik ikon "+" di sebelah "pemandu - Installation Produk Software (1)," dan kemudian klik ikon "+" di sebelah "Untuk Pemandu Asas" untuk memasang pemacu asas pencetak. Klik "HP Officejet Asas Cetak pemandu" link. Untuk memasang pakej pemacu cetak penuh HP Officejet 6000 ini, ulangi langkah lima melalui tujuh.

langkah 12

Klik "Muat turun" butang di bawah "HP Officejet Asas Cetak Pemandu" menuju. Klik "Simpan", "Save As" atau butang yang serupa-worded apabila digesa dengan "Membuka OJ6000vE609_Basic_14.exe." Fail ini menyimpan imbas anda Muat turun folder. Ikut skrin pada meminta untuk melengkapkan proses pemasangan pencetak.

langkah 13

Sambungkan HP Officejet 6000 ini kabel USB apabila digesa dan terus berikutan gesaan pada skrin untuk mencetak halaman ujian dan mengesahkan bahawa pencetak anda berfungsi dengan betul.
ads
0 Comments

0 komentar:

Posting Komentar test