Bagaimana untuk memadam dan Uninstall HP Printer Deskjet pemandu Software

Kamis, 28 Juli 2016
HP pencetak kapal dengan beberapa aplikasi percetakan dan pemandu. Perisian HP membolehkan kemas kini automatik apabila pemandu baru menjadi ada. Jika perniagaan anda menaik taraf pencetak dari HP DeskJet untuk model lain atau jenama, anda benar-benar perlu menyahpasang perisian dan pemacu HP. Jika perisian atau pemacu telah menjadi rosak, anda boleh uninstall dan memasang semula perisian untuk membetulkan isu-isu juga.
 

pemandu uninstall

Langkah 1

Mematikan HP DeskJet. Putuskan sambungan kabel pencetak daripada komputer. Jika pencetak dikonfigurasikan sebagai peranti rangkaian, putuskan sambungan pencetak dari rangkaian.

langkah 2

Klik kanan bahagian bawah sudut kiri sebelah atas skrin desktop Windows 8. Jika menggunakan skrin sentuh, ketuk dan tahan sudut kiri skrin. Kotak Carian dan menu sama dibuka. Ketik atau klik pilihan "Tetapan".

langkah 3

Masukkan "Peranti dan Pencetak" ke dalam kotak carian dan klik atau ketik ikon Cari. Satu senarai peranti dan pencetak dibuka.

langkah 4

Cari pencetak HP DeskJet dalam keputusan carian. Ketik dan tahan atau klik kanan pada kemasukan untuk pencetak DeskJet HP untuk memaparkan menu konteks.

langkah 5

Klik atau ketik pilihan "Buang Peranti" dalam menu konteks. Mengesahkan pemadaman. The pemacu pencetak dikeluarkan dari komputer.
 

Uninstall HP Printing Aplikasi

Langkah 1

Klik kanan bahagian bawah sudut kiri sebelah atas skrin desktop Windows 8. Jika menggunakan skrin sentuh, ketuk dan tahan sudut kiri skrin. Kotak Carian dan menu sama dibuka. Ketik atau klik pilihan "Program dan Ciri".

langkah 2

Mengesan, dan kemudian klik atau ketik aplikasi HP DeskJet pertama dalam senarai program yang dipasang.

langkah 3

Ketik atau klik pilihan "Padam". Sahkan tugas dengan mengklik atau menoreh "Ya" pada gesaan pengesahan. Uninstall kotak dialog terbuka. Ikut arahan untuk menyelesaikan pemasangan, dan kemudian klik "Finish" apabila program telah dikeluarkan.

langkah 4

Ulangi proses penyingkiran bagi semua permohonan DeskJet HP dalam senarai.

langkah 5

But semula komputer. Semua pemandu dan perisian HP sedang dipasang.
ads
0 Comments

0 komentar:

Posting Komentar test