Bagaimana untuk Main HP Officejet Toolbox

Kamis, 28 Juli 2016
The HP Officejet Toolbox boleh membantu anda mengekalkan pencetak yang berfungsi supaya anda boleh tinggal di atas kontrak hasil, surat berita, rekod cukai dan kertas kerja penting yang lain. Utiliti ini membolehkan anda untuk mencari dan menghapuskan kesesakan kertas, memeriksa tahap dakwat dan melaksanakan pelbagai tugas-tugas penyelenggaraan lain. Running Toolbox adalah semudah menavigasi ke perisian utama pencetak anda.

Langkah 1

Klik Penolong Dokumen icon dari tugas bar Windows, yang diwakili oleh grafik pencetak kecil. Jika anda tidak menambah jalan pintas bar tugas, klik "Mula" dan kemudian pilih pilihan "Penolong Dokumen" dalam folder Program ini.

langkah 2

Pilih tab "Tools" dari bar menu atas, dan kemudian pilih "HP Officejet Toolbox."

langkah 3

Gunakan pilihan perisian untuk melaraskan tetapan Officejet anda, termasuk fotokopi dan penentukuran mesin pengimbas dan resolusi cetak. Klik tab yang sesuai untuk memeriksa tahap dakwat.

langkah 4

Menyimpan apa-apa perubahan yang anda telah buat pada tetapan anda, dan kemudian menutup tetingkap Toolbox untuk kembali ke Penolong Dokumen.

Petua

  • Masukkan cakera pemasangan pencetak yang datang dengan pencetak dan ikut skrin pada meminta untuk menyelesaikan pemasangan, jika anda tidak sudah mempunyai perisian pencetak yang dipasang.
ads
0 Comments

0 komentar:

Posting Komentar test